• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Zarządzanie łańcuchem dostaw: Klucz do efektywności.

Zysk to z pewnością coś istotnego dla każdego przedsiębiorcy. Jednakże nikt nie powiedział, iż należy dążyć do jak największego, choćby oszczędzając na jakości świadczonych usług albo obniżaniu wypłat dla swoich pracowników. To mocno krótkowzroczne rozumowanie, ponieważ w końcu klienci potrafią docenić bardzo dobrą jakość usług, standard obsługi, itp. To co zatem robić, aby prowadzona przez nas firma osiągała o wiele lepsze wyniki finansowe? A weźmy chociażby w rachubę to by rozdawać własnym klientom – raczej tym bardziej intratnym, wszelkiej maści gadżety, np. kubki czy parasole reklamowe.
Tak naprawdę nie musimy koniecznie ograniczać się do tych klientów, którzy zapewniają nam najwyższe zyski. To wszystko generalnie zależy od naszych funduszy. Pewnie gdy rozdamy 200 kubków – a w końcu kubki reklamowe są zawsze bardzo mile widziane, tak czy siak inwestycja powinna się nam zwrócić. Nawet jeżeli rozdamy je dla całkowicie nieznajomych ludzi, którzy zapewne nie skorzystają z oferowanych przez nas usług. To dobrze, kiedy przedsiębiorca wie, że torebki reklamowe i pozostałe gadżety są bardzo dobrym pomysłem, ponieważ to automatycznie sprawia, iż prowadzona przez niego firma staje się lepszym, przyjaźniejszym miejscem – i naturalnie dużo lepiej zarabiającym. Warto mieć to na uwadze.

1. Przeglądaj

2. Znajdź więcej

3. Dowiedz się teraz

4. Przeczytaj to

Analiza SWOT: Narzędzie planowania strategicznego.

Categories: Biznes

Comments are closed.