• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Wyzwania związane z zrównoważonym rozwojem.

Reklama powinna być przede wszystkim efektywna, aby zachęcić klientów do zainteresowania danymi towarami czy też usługami. Jak się jednakże okazuje, każda reklama ma również do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek zazwyczaj mają charakter informacyjny – dzięki reklamie mamy się bo dowiedzieć o danej ofercie, o oferowanych produktach czy usługach, z których będziemy w stanie skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą posiadać także funkcję wspierania sprzedaży – niekiedy są w stanie nam w następstwie tego przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Związane jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zazwyczaj reklama ma za zadanie informować, natomiast już w następnych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wtenczas prawidłowo jest po prostu przypomnieć kontrahentom o konkretnych produktach czy usługach. Dodatkowo reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już nieraz się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy chociażby w telewizji.

1. Kontakt

2. Znajdź tutaj

3. Wypróbuj za darmo

4. Wskazówki

5. Link

Categories: Blog

Comments are closed.